» يادداشت‌قبلي: خاکت میکنمآری انسان...بیهودهرهاشکپنهانت میکنم...انتظارمن متولد شدمکاشانبا من سخن بگو 
» صفحه‌ي اصلي

Monday, February 27, 2006 | 5:26 PM
پاسخ
یکی از روزهایی که آرامش تمام نا امیدی ات را پر کرده است و تمامی ساعتهای انتظار تو را به خط پایان پیش میبرند تو بار دیگر بر در میکوبی ...
به ناگاه صدایی از آن سوی در گوش تو خواهد پیچید:
کیستی.....!!!

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
7:55 AM | Anonymous Anonymous |  
kistiiiiiiiiiiiii
8:03 PM | Anonymous Anonymous |  
تنها علت کامنت نذاشتن من همدردی با خودمه تو این خودخواهی بزرگ که از کامنتای غیرمنتظره ی تو محرومم می کنه.. اون جوری مرموز و نامشخص تو کامنت ها می خوامت.. تو تو وبلاگ فقط یه رد پایی که باید دنبالت گشت.. می گردم اما خودم زودتر گم شدم.. من در اولویتم.. پارتی بازیه..
10:33 PM | Anonymous Anonymous |  
بعد از مدتها به سراغت آمدم....
هنوز نجواي Evanescence - My Immortalبه گوش ميرسه...
دست نوشته هات بيش از گذشته بار اندوه توشون ديده ميشه...
...
.
.
و به مرده ات دل میبندم...
لبخند تلخم بدرقه تاریکی تو باد....!!!
با خودت چه كردي...
راهي كه من رفتم رو تو نرو...
ميدونم نيميري...
چون من به مرده خودم دلبستم و تو ...
افسوس ميخورم كه ديگه نميتونم نوشته هات رو به خونم...
11:47 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
خسته نباشی
واقعا دستت درد نکنه
معلومه خیلی زحمت کشیدی
امیدوارم موفق باشی
اگه وقت داشتی در مورد وبلاگم نظر بده

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger