» يادداشت‌قبلي: کاشانبا من سخن بگوآواز عاشقانهسکوت و خاموشینقش‌هامرزهاافکار پراکندهکاشسایهشاید 
» صفحه‌ي اصلي

Monday, December 05, 2005 | 2:00 AM
من متولد شدم
من متولد شدم
به تاریخ 14 آذر ماه 1360
درعصر یک روز پاییزی در شهر گنبدهای فیروزه ای
من متولد شدم
به تاریخ اولین نگاه... که در حافظه ی خاموش من از همان نخستین لحظات رو به فراموشی رفت
من متولد شدم
به تاریخ اولین صدا...نوای مادرم.. که در هیاهوی بیمارستان میرفت که گم شود
من متولد شدم
به تاریخ پایان انتظار... که برایم مقدمه ای بر آغاز انتظاری گران تر بود
من متولد شدم
به تاریخ اولین جبر... برای درک ناتوانی من دراولین انتخاب
من متولد شدم
به تاریخ اولین درد
به تاریخ اولین عجز
به تاریخ اولین فریاد
به تاریخ اولین آغاز
آری
من متولد شدم
به تاریخ اولین عشق...که توان من برای ماندن و ادامه دادن تمامی نخستین ها شد!

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
2:11 AM | Anonymous Anonymous |  
اول بزا اول شم بد بخونم!

اول!
3:47 AM | Anonymous Anonymous |  
و تولدت مبارك مينا‌ي عزيزم ....
7:51 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام دوست عزیز خوبی و تولدت را تبریک میگم موفق باشی من هم منتظرتم
10:29 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
تو دوست داری کسی بهت تولدت را تبریک بگه؟؟من دوست ندارم کسی به من تولدم را هر سال تبریک بگه٬پس بذار من هم تولدت را بهت تبریک نگم٬(البته اگه ناراحت نمی شی)
راستی می دونستی من و تو دو تا همشهری هم سن هستیم!تو اینجایی٬نزدیک من٬شاید تا امروز چند بار از کنار هم گذشته ایم و همدیگر را ندیده ایم!
پس سلام همشهریه دوست!
قالب جدیدت هم قشنگه.
10:32 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
تو دوست داری کسی بهت تولدت را تبریک بگه؟؟من دوست ندارم کسی به من تولدم را هر سال تبریک بگه٬پس بذار من هم تولدت را بهت تبریک نگم٬(البته اگه ناراحت نمی شی)
راستی می دونستی من و تو دو تا همشهری هم سن هستیم!تو اینجایی٬نزدیک من٬شاید تا امروز چند بار از کنار هم گذشته ایم و همدیگر را ندیده ایم!
پس سلام همشهریه دوست!
قالب جدیدت هم قشنگه.
10:57 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام ...
تبریک به خاطر دوتا چیز ...
اول تولدت که انشاالله روزهای زندگیت پر نشاط باشه.

و دومیش به خاطر قالب جدید و زیبای بلاگت . . .

اینجور که پیداست گلادیاتور خان خیلی خوش ذوغ هستش
10:59 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام همشهری!من یه کامنت بلن بالا واست فرستادم اما خودم نمی بینمش!!:(
12:51 PM | Anonymous Anonymous |  
azize delam be tarikhe avvalin ...... TAVALLODET MOBARAK!!!!
12:54 PM | Anonymous Anonymous |  
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ghalebe jadid MAAREKAST!!! BI NAZIRE!!! man ke halesho bordam!!! khosh be halet ke az in kado haye khoshkel khoshkel migiri!!!!
2:53 PM | Anonymous Anonymous |  
اين سيستم كامنت مشكلي نداره كه!

نرگس جان من الان كامنت اول شما رو ميبينم، مشكلي نداره احتمالا يه Refresh ميخواسته صفحه.

مينا خانوم شما هم عينكت رو بزن D: (;
5:04 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام دوباره ....
اینم کادوی کوچولوی من به وبلاگت
9:01 PM | Anonymous Anonymous |  
مینای عزیزم سلام...تولدت مبارک عزیزم...می دونی من تولد شخصیتهای دوست داشتنیمو تو تقویما جستجو می کنم...می رم امروز ببینم مینای من اسمش تو تاریخ ثبت شده یا نه...
11:53 AM | Anonymous Anonymous |  
حاصل تفریق تو از ابدیت رو پیدا نمی کنم.. فقط می دونم که خودم نیستم.. از اول می دونستم که باید پاییزی باشی.. تقویم تولد دوستای من فقط پاییز داره.. نمی دونم چه رازیه.. همه تو پاییزن.. تو فصل های دیگه خیلی کم.. بذار مث طاووس که پرشو یادگاری می برن یکی از تیزترین تیغ هامو برات بیارم.. تولدت مبارک مینای سکوت.. ببین چه ترکیب قشنگیه اسم تو با سکوتی که زیر سلطه ش هستیم..
11:54 AM | Anonymous Anonymous |  
حاصل تفریق تو از ابدیت رو پیدا نمی کنم.. فقط می دونم که خودم نیستم.. از اول می دونستم که باید پاییزی باشی.. تقویم تولد دوستای من فقط پاییز داره.. نمی دونم چه رازیه.. همه تو پاییزن.. تو فصل های دیگه خیلی کم.. بذار مث طاووس که پرشو یادگاری می برن یکی از تیزترین تیغ هامو برات بیارم.. تولدت مبارک مینای سکوت.. ببین چه ترکیب قشنگیه اسم تو با سکوتی که زیر سلطه ش هستیم..
2:11 PM | Anonymous Anonymous |  
تبریک
7:04 PM | Anonymous Anonymous |  
Man Motassefam, Farsi nemitoonam benevisam, valy Wenlog shoma binahayat ghashange, afarin.

Shahab az Italia
5:08 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام خوبی من اپ کردم منتظر تو عزیز هستم
12:48 PM | Anonymous Anonymous |  
راستی مینا جان چرا من یادم رفت قالب جدید رو تبریک بگم؟...واقعا عذر می خوام...کادوی تولدت بود؟(چشمک)...پس مبارکه!!!
1:24 PM | Anonymous Anonymous |  
جواب وسوسه ت حک شد تو نوشته ی امروزم.. تردید کودکیمو به تصویر کشیدم بدون مداد رنگی و آبرنگ.. راستی اسمتو دوست دارم.. میشه شوکران خواب رو توش ریخت و سر کشید..
1:25 PM | Anonymous Anonymous |  
.
7:25 PM | Anonymous Anonymous |  
تو خودت نمره 20 تي! D:
12:25 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
با معذرت از تاخير من تولدت رو بهت تبريك مي گم.هميشه سرحال و پاينده باشي و اميدوارم ديگه هيچوقت تب اونم ير تولد سراغت نياد
"در سكوت
با يكديگر پيوند داشتن
همدلي صادقانه
وفاداري ريشه دار
اعتماد كن"
اين شعر كوجولو مارگوت بيگل از نقل شاملوي بزرگ هم براي تولد شما.
راستي فرمت جديد خيلي قشنگه.مخصوصاشعر پر پرواز ندارم و...اين شعر سالها بهترين شعر زندگي من بود.
اميدوارم همواره سالم و سلامت باشي.اين متولدين آذر موجودات جالبي هستند واقعا
10:16 PM | Anonymous Anonymous |  
خودم را به ثبت رساندم .
اولین چیزی بود که بعد خواندن متن ات به ذهنم رسید . به یاد فروغ .
نیم دانم چرا مدتی است که ناامیدانه به دورو برم می نگرم . راستش را بخواهی همسایه ! من دوره می کنم روز را و شب را و هیچ را
تا بعد
9:00 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
از شعر قشنگت ممنون.ميگم درخواست براندي تون رو نمي تونم اجابت كنم.چون در ايران كمتر در دسترس هست.(به قول يكي از دوستان چشمك)
پيروز باشيد
6:51 AM | Anonymous Anonymous |  
:)
8:30 PM | Anonymous Anonymous |  
farsi nemishe ...sharmande....faghat khastam begam ghashang bood kheiliii

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger