» يادداشت‌قبلي: رهاشکپنهانت میکنم...انتظارمن متولد شدمکاشانبا من سخن بگوآواز عاشقانهسکوت و خاموشینقش‌ها 
» صفحه‌ي اصلي

Tuesday, January 03, 2006 | 7:54 PM
بیهوده
داستان بیهوده ایست
مرور دوباره خطوط انتظار
در زمانی که پیکره تنهایی را
در گوشه اتاقت
به چهار میخ کشیده اند.....

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
10:27 PM | Anonymous Anonymous |  
زیبا مینویسی
11:26 PM | Anonymous Anonymous |  
توی اون اتاق تنها یکی هست که دیگه تنهایی معنی پیدا نمیکنه یا اگر هم اسمش تنهایی باشه اونوقت شاید زیباترین جا اونجا باشه.
به تنهایی مگریز، از تنهایی مگریز، گهگاه آن را بجو و تحمل کن. ولی نه همیشه ، گهگاه ، یاحق
1:16 AM | Anonymous Anonymous |  
این شعر رو در یکی از تنها ترین تنهایی هایم نوشتم :
مرگ!
مرگ!
مرگ !
حیات را در لبانت یافتم
و زندگی را در چشمانت.

تو را زیسته ام
تو را زیسته ام در همان اَوان کودکی
زمانی که شیرم را با زهرآمیختند
آنگاه که سقف خانه هایمان فرو ریخت
و من جیغ می زدم و تو را می خواندم
اما تو ای مرگ
همیشه
رخسار در پرده ی انکار
و لجاجت عدم اجابت
پنهان داشته ای .

مرگ همیشه با من بوده ای
هنگامی که لبانم را دوختند تا آ ن کلمه ی ممنوع را فریاد نزنم
هنگامی که پشتم بر ضربه های شلاقِ هدایت بوسه می زد .

ای مرگ چرا آغوشت را دریغ می کنی .
هر روز بال هایت را زیر پایم می گسترانی
و سوار بر زورق ترس و دلهره
به سوی تعهد زندگی ام می رانی .
جرعه جرعه تو را در پیکم نوشیده ام
چرا مستی مرگ مرا نمی گیرد .

ای
واقعیتِ جاودانه ی بی تخفیف
" پیکرت جز در خلواره ی راستی نمی سوزد "


آذر 1383
8:17 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام . افتخار لینک وبلاگ شما نصیب من شد ..مرور خط انتظار برای همه سخته ... موفق باشین
9:32 AM | Anonymous Anonymous |  
nemikham
3:03 PM | Anonymous Anonymous |  
نوشتهات قشنگه مثل قالبت مثل اسم وبلاگت مثل عکس بالای وبلاگت مثل ...

لینکت رو اضافه کردم ...

موفق باشی ...
http://asroone.blogspot.com/
5:23 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام .. من آپ هستم خوشحال میشم بیاین .. ممنون .. راستی من شما رو لینک کردم ها .....
6:56 PM | Anonymous Anonymous |  
antezar kasiftarin vajeh roi zamin faghat hamino mitonam begam
4:46 AM | Anonymous Anonymous |  
منم همون كه ژرفا جونم ميگه D:
9:15 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام ...
اولین باره که قدم به دنیای شما میگذارم ...
ساده نویسی زیباترین خصوصیت کار شماست ...
به من هم سر بزنید ...
موفق باشید
یا علی
9:20 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام ...
اولین باره که به دنیای شما قدم میگذارم ...
ساده نویسی بارزترین خصوصیت کار شماست ...
موفق باشید
یا علی
12:53 AM | Anonymous Anonymous |  
salam,
daghighan...
chetori mishe inja farsi nevesht?
12:13 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام! کارت زیباست باز هم خواهم آمد
7:16 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
من تقریبا برگشتم.نمی تونم به هیچ دوستی بگم جات خالی.چون زیاد جذاب نبود و نیست.اما چیزی که از تحش نصیبم شد خیلی جذابه.از اون لحظه به بعد زندگی رو چون شراب دلنشین توت فرنگی فرانسوی ای که دیگه هیچ وقت نصیبم نشد حس می کنم که نرم و نازک در رگهای من جاری می شود.دلم می خواست می توانستم لحظات مبارزه رو ثبت کنم.اما شدنی نبود .
7:24 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
این دومین باری که کامنت میگذارم.در حالیکه به این موزیک زیبای وبلاگت گوش می کنم.من تقریبا برگشتم.نمی تونم به هیچ دوستی بگم جات خالی.اما در پایانش چیز جالبی نصیبم شد.حس کردن زندگی بصورت شراب توت فرنگی دلنشین فرانسوی ای که دیگر طعمش را نچشیده بودم .الان زندگی در رگهای من جاری شده است و شاید بد نباشد انسان گاهی مبارزه ای از نوع مرگ و زندگی رو تجربه کند.همواره پیروز باشی
7:40 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام خیلی ناز و با وقار نوشتی شیطون......پیش ما بیا..!
7:46 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام زیاد نوینویسم باید برم خیلی خوب نوشتی مرسی ......پیش ما هم بیا
8:27 PM | Anonymous Anonymous |  
مينای عزيزم سلام...ببخش اگه زودتر از اينا نيومدم...من بر عکس تو تا حالا حس نوشتنم رو از دست ندادم...چند باری هم اومدم ؛ خوندم و باز هم رفتم...می دونی خيلی خوشحال شدم وقتی ديدم تونستم رو لبت لبخند بنشونم...و خوشحال ميشم اگه سعی کنی اين حس عبثی که ازش صحبت کردی و تنهايی درونيت رو تغيير بدی...هر چند که نياز به زمان داره...
8:07 AM | Anonymous Anonymous |  
update kon aghaaaa
9:24 AM | Anonymous Anonymous |  
آقا چيه ژرفا جون D:
7:48 PM | Anonymous Anonymous |  
دوست خوبم سلام...
کارهای قشنگتان را خواندم...
اگر مايل به چاپ آثارتان هستيد پيشنهاد می کنم سايت radmehrpub.com را ببينيد و آثارتان را جهت مسابقه کشوری شعر و داستان کوتاه ارسال کنيد موفق باشيد... مهتاب
8:34 PM | Anonymous Anonymous |  
be eshtebah baraye chand matlabe paeen tar comment gozashtam ...gar che ke farghi nadare chon hamash zibast!...sharmande farsi nemishod!
10:41 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام ...با اینکه بی معرفت شدی!اما من همین جور میام اینجا!ولی چرا آپدیت جدید . نمی بینم؟!!
10:51 AM | Anonymous Anonymous |  
این حوض نقاشی مدتهاست که فقط رنگ خاکستری اش را به من هدیه می کند
نرگس های زمستانی را کسی دوست نداشت...
مینای گلم...لطف اگه لطف کنی و آی دی مسنجر خودت را برای من بگذاری ممنون میشم
آی دی من اینه:narges1891@yahoo.com
باشه؟منتظرم...
7:12 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام دوست محترم
مطالب کوتاه و در عین حال زیبایی مینویسید
به شما تبریک میگم
با ارزوی موفقیت
9:45 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام.واقعا زیبا مینویسی.از اینکه به وبلاگم اومدی ممنونم.تا بعد
9:52 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام مینا.نوشته ها به من انگار یاداوری میکنه که بهت بگم کتاب زمان و نامیرائی در سینمای تارکوفسکی رو بخری و بخونی.احساس مسکنم خوب مینویسی و خوب احساست رو بیان میکنی.
9:55 PM | Anonymous Anonymous |  
نمیدونم چرا کامنتها ارسال نمیشند.
6:03 PM | Anonymous Anonymous |  
كامنت‌ها به اين توپي داره ارسال ميشه! عجيبه‌ها!

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger