» يادداشت‌قبلي: با من سخن بگوآواز عاشقانهسکوت و خاموشینقش‌هامرزهاافکار پراکندهکاشسایهشایدقاصدک 
» صفحه‌ي اصلي

Saturday, December 03, 2005 | 1:29 PM
کاشان




یه روز که دوباره بتونی معانی را در اطرافت کشف کنی اون روز میتونه برات در حکم یه معجزه باشه !
دیروز رفتیم کاشان...!
کوچه پس کوچه هایی که حالا بیشترشون به خیابان تبدیل شدند ما را به دنیایی دیگه هدایت میکنند...
اجازه میگیریم..
وارد میشیم...
.
.
دلم میخواست فضاها را ببلعم ..توی مغزم جا نمیگرفتند هر جایی که پا توش میگذاشتم یک اتفاق جدید میافتاد...فضاها در هم گم میشدند و تو نمیتونستی دقیق بفهمی که چه اتفاقی داره اطرافت می افته فقط چیزی که بود یه تجربه مثل نگاه کردن به آسمان ازپشت پنجره نبود...نزدیک تر بود ...خیلی نزدیک تر....
از یک فضای تاریک و مبهم خارج میشی و یک دفعه یک گشایش یک انفجار... و نور... و بعد تو با یک کالبد زنده روبرو میشی اون چیزی که میبینی فقط گچ و آجر نیستند اعضایی از یک تن زنده هستند که با همه ی " تو" حرف میزنند...
چشمهام برای هضم این همه اتفاق کافی نیست از قدرت لامسه هم باید استفاده میکردم از تماس تنم با در و دیوار و زمین لذت میبردم...
یه تیکه خاک شدم... ولی عشق میکنم...دوست دارم ذرات خاک مثل یه جور اسید پوست تنم را بخوره و وارد خون تنم بشه....
میدونم این تجربه نمیتونه خیلی هم خوب باشه هرچی بیشتر تنم به این خاک میخوره وسوسه ام واسه موندن هم بیشتر میشه وسوسه واسه نفس کشیدن این خاکی که تمام برای منه...مال منه....!!
تنم مور مور شده...پاهام میلرزند...نمیخوام این لذت از تنم بره!
از همه چیز خالی شده ام....
میدونم!
باید پرواز کنم.....

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
10:26 PM | Anonymous Anonymous |  
مینای عزیزم سلام...شنیدم خیلی خوشحالی...سریع السیر اومدم اینجا(چشمک)...مثل خودمی...وقتی وارد یه مکان جدید میشم دوست دارم از همه جاش سر در بیارم...یا بهتره بگم وجودم رو توش غرق کنم و گم شم بین همه ی چیزهایی که عاشقانه دوسشون دارم...مثل وطنم...و زیباییهاش...تا حالا کاشان نرفتم...اما این همه بنای زیبا با معماری فوق العاده منو به هوس انداخت...خوشحالم که خوشحالی!!!
10:27 PM | Anonymous Anonymous |  
man khodam kheili bishtatar tar khoshhalm ke khoshhali:D:D khodam ham taze too in khoshhalit sharikam!
10:35 PM | Anonymous Anonymous |  
خوبه كه به جز شعر روزمرگي‌ها و خاطرات قشنگتم هم تو وبلا
10:38 PM | Anonymous Anonymous |  
همه اینا که گفتی درست...و البته "با هم بودن" به شیرینی سفر اضافه کرد...بی نهایت خوب بود...خیلی خوش گذشت...خودت و احساسات گشنگتا دوست دارمX:...به امید سفرهای بعدی... (:
10:55 PM | Anonymous Anonymous |  
از لطفتون راجع پاي ما ممنون.
منم حدودا 10 سال پيش يه سفر حسابي به كاشان داشتم و به منم خيلي چسبيد.مخصوصا حمام فين.
البته بعذ از اون چند باري قمصر رفتم اما تو خود كاشان رو فرصتي پيش نيومده.از اون سفر خاطرات خيلي خوبي دارم
يادش بخير
11:32 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
وبلاگ خوبی دارید ...
وبلاگ من هم به روزه ... به من هم سر بزنید ... خوشحال میشم ...
موفق باشید ... یا علی
2:22 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام!اول ممنون از اينكه به خونه ي من اومده بودي و باز ممنون به خاطر لينك,من هم لينك وبلاگت را حتمن مي گذارم...راستي خونه ي تو چقدر بوي خونه ي من را ميده,خونه ي تو را دوست دارم,همون قدر كه خونه ي خودم را...
شاد زي!
12:49 PM | Anonymous Anonymous |  
وبلاگ زیبایی داری موفق باشی مرسی به من سر زدی
12:51 PM | Anonymous Anonymous |  
با تبادل لینک موافقی ؟
12:16 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
ما هم اهل كاشان هستيم و خيلي خوشحاليم كه مهمون ما بوديد
موفق باشيد
8:16 PM | Anonymous Anonymous |  
salam saite manoo link konid
www.kashaniloveyou.com
chat eshghoo dosti
8:19 PM | Anonymous Anonymous |  
salam saite manoo link konid
www.kashaniloveyou.com
chat eshghoo dosti

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger