» يادداشت‌قبلي: آری انسان...بیهودهرهاشکپنهانت میکنم...انتظارمن متولد شدمکاشانبا من سخن بگوآواز عاشقانه 
» صفحه‌ي اصلي

Sunday, February 12, 2006 | 8:03 PM
خاکت میکنم
خاکت میکنم
همین امشب
زیر آستین نمناک گذشته....
تنت زیر خاک میخشکد
مثل پلکهای من
.
تو میگندی....
.
وکرمها ته مانده ذهن مرا خواهند جوید...
.
.
سنگ قبری سفید
خالی از سخنی....
و چوب خطی
صلیب مزحک ما
تا روزهای نداشته را بر آن بیاویزیم...
.
.
خاکت میکنم
همین امشب
دور از چشمان تو
.
.
و به مرده ات دل میبندم...
لبخند تلخم بدرقه تاریکی تو باد....!!!

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
1:42 AM | Anonymous Anonymous |  
اول كه كشتي.بعدش هم خاك كردي.بعد هم وقايع بعد از كفن و دفن و تشريح كردي.
ولي من هر چي گشتم نفهميدم بالاخره جهنمي شده اين بنده خدا يا بهشتي؟
ضمنا ما ميتونيم براش يه فاتحه send كنيم به اون دنيا يا نه؟

مينا جواب اين سوالات و زود تر بده تا ما به بقيه زندگيمون برسيم!!!
12:00 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام...اومدم بنويسم كه شايد مثل امام حمام غيبت كبري كرده ايد كه ديدم با شعري جديد اومديد...فكر كنم رئيس جمهور محبوب با اقدامات خود باعث آزادي وقت شما از شغل شريف پول دراوردن شدند...نگران نباش ...بيشتر آدمهايي كه شب و روز گرفتار كار و پول بودن با اين رمودي كه پيش اومده بايد بشبنن خاطراتشون رو بنويسن...شما هم احتمالا زين بعد حضوري پررنگ تر خواهيد داشت...كرمها ته مانده ذهن مارو مي حوند خيلي درد داره...حس غريبي به آدم ميده
1:26 PM | Anonymous Anonymous |  
مطمئنی خاکش کردی؟
اگه درست خاکش نکرده باشی دوباره بلند میشه میاد!پس از این به بعد اینجا نباید خبری از سکوت وغم باشه.نه؟
چه عجب خان.م رخ نمایاندند...
1:26 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام .. اینجا که میام احساس حقارت می کنم ... خیلی قشنگه اینجا .. راستی بیا به ما سر بزن کمی احاس بزرگی هم بکنیم
1:27 AM | Anonymous Anonymous |  
راستی من یه چیزی نوشتم .. اینجا چه جوری ثبت میشه ؟؟؟
3:33 PM | Anonymous Anonymous |  
مینای عزیزم سلام...شروع خوب نوید بخش پایان خوبه...هر روزی که بتونیم نامهربونی رو به خاک فراموشی بسپاریم روز زیبایی خواهد بود...
10:55 AM | Anonymous Anonymous |  
از خاك آمده ايم كه خاك بازي كنيم
12:02 AM | Anonymous Anonymous |  
اول من آپ هستم .. دوم به ما سر نمی زنی ... سوم خیلی دوست دارم با شما بیشتر آشنا بشم .. چون آدمایی مثل شما کم پیدا می شن ... موفق باشین ....
9:24 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
خاكش ميكنم ولي مياد بيرون

جالب بود

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger