» يادداشت‌قبلي: بیهودهرهاشکپنهانت میکنم...انتظارمن متولد شدمکاشانبا من سخن بگوآواز عاشقانهسکوت و خاموشی 
» صفحه‌ي اصلي

Monday, January 16, 2006 | 6:48 PM
آری انسان...
...

انسان فضیلتهای همه جانوران را از ایشان ربوده است . از این رو کار زندگی بر انسان از همه جانوران دشوارتر است!
تنها پرندگان هنوز بر فراز اویند. و اگر انسان پرواز نیز می آموخت, وای شهوت ربایندگی او تا کدامین فراز که پر نمیکشید....!

(چنین گفت زرتشت- فریدریش نیچه)

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
12:14 AM | Anonymous Anonymous |  
vaaaaaaaay che vahshatnak
12:54 AM | Anonymous Anonymous |  
on esmesh ENSAN nist, HEIVAN ham nist . az bala be paeen nozul karde harchand ke parvaz kone/ be weblog man sar bezani khoshhal misham
2:59 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
چه خوب که رفتی سراغ نیچه...فقط این ترجمه احتمالا زیاد جالب نبوده.منظورش از شهوت ربایندگی چیه؟نکنه منظورش از پرواز عقاب بوده؟
3:31 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام دوست جون..می دونی از این به بعد تا میام تو وبلاگت یادم به آهنگ هم کلاسی سلام میفته که اول مهر رادیو پخش می کرد..یادته؟:))
اما...
آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست
عالمی دیگر بباید ساخت و ز نو آدمی...
10:36 PM | Anonymous Anonymous |  
مينای عزيزم سلام...همه رفتن به سوی نيچه...زياد باهاش اخت نيستم...اما با اين انتخابت دقيقا زدی به هدف!...
11:38 PM | Anonymous Anonymous |  
و خداوند روزی به ما بال داده بود شاید بالها را ودیعه نهادیم و عقل را در ازای آن گرفتیم.
آسمان بار امانت نتوانست کشید
قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند
5:55 PM | Anonymous Anonymous |  
منم زياد با نيچه اُخت نيستم
D:
5:56 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام دوست خوبم .. من این کتاب را خوانده ام اما این جمله یادم نبود .. خیلی زیباست .. موفق باشید .. راستی به ما سر نمی زنین ها .....
6:41 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام .. من این جمله تو اون کتاب یادم نیست باید بگردم ببینم این یعنی چه .. اما راستی چند بار اومدم پیغام بذارم نشد .. نکنه ما رو فیلتر کردی ؟؟؟؟
5:57 PM | Anonymous Anonymous |  
مرسی از لطفت...منم همون ترجمه شو دارم...زیاد جالب نیست...من این کتاب رو هشت سال پیش خوندم..دلم خواست باز بخونمش...خدا کنه اینبار بتونم با مترجم کناربیام...مشغله خوبه...مخصوصا اگه موفقیت آمیز باشه...من البته تو این روزا تا بخوای ازش فراریم و دارم اونجور که دلم می خواد زندگی می کنم...اما حیف که نمیشه زیاد طولش داد
4:28 PM | Anonymous Anonymous |  
نمی شود آستینم را دور گردنت بپیچم، وببوسمت آنقدر... که از پشت شیشه نمی شود ، خانم ! کاش پولی داشتی، تا کمی از تنهاییم را می پوشیدی...
4:05 PM | Anonymous Anonymous |  
اي آسمان ! باور مكن ، كاين پيكره محزون منم
من نيستم ! من نيستم
رفت عمر من ، از دست من
اين عمر مست و پست من
يك عمر با بخت بدش بگريستم ، بگريستم
ليك عمر پاي اندرگلم
باري نپسريد از دلم
من چيستم ؟ من كيستم
10:44 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام ميناي عزيز...عجب متن جالي..گمانم از مجموعه كتاب كوچه انتخابش كردي(مطمئن نيستم.فقط حدس مي زنم)ولي من از سياست به هيچ وجه گزران نيستم...گاهي فكر مي كنم كه اگه تو كشور ما همه چيز جاي خودش بود شايد من به اندازه كافي خصوصيات يه سياست مدار را داشتم...البته مهمترين خصيصه اش رو كه پدر سوخته بودن به اندازه كافي رو يحتمل بيشتر از همه
12:48 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید و بسیار برای من جالب بود همچنین میخوتم از طراحی منحصر به فردی دارید بگم چون خیلی خوبه موفق وموئد باشید
بای
12:52 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام وبلاگ بسیار بیار خوب وجالبی دارید ومتنهای ان بی نظیرند تبریک میگم
موفق و÷یروز باشید
بای
9:28 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام دوست عزیز !! وبلاگتون مثل همیشه سر شار از محبت مهربونی و لطف بیش از حد شما نسبت به خوانندگان وبلاگ است !! که موجب می شود آدم رو از اون سر دنیا به وبلاگ شما جذب بشه .. این وبلاگ مانند خود صاحب وبلاگ خوشگل و زیباست .......... امیدوارم مثل همیشه اینطور باشه ...... قربون شما
8:10 AM | Anonymous Anonymous |  
up kon dige mordama

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger