» يادداشت‌قبلي: شکپنهانت میکنم...انتظارمن متولد شدمکاشانبا من سخن بگوآواز عاشقانهسکوت و خاموشینقش‌هامرزها 
» صفحه‌ي اصلي

Tuesday, December 27, 2005 | 1:11 PM
رها
رهایت میکنم...
پرواز کن!
.
.
.
رها میشوم....

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
6:53 PM | Anonymous Anonymous |  
پَر پَرواز نَدارم ..... !
9:31 PM | Anonymous Anonymous |  
ای کاش می شد من هم می توانستم رها شوم . رها ،‌رها و چقدر این کلمه قشنگ است .
به آب و آتش زده ام ولی نمی دانم چرا این رهایی مرا نیم خواند . انگار باید فعلا زنجیر هایم را تحمل کنم .
10:19 AM | Anonymous Anonymous |  
pare parvaz ra borideand
(bebakhshid az inja ke daram comment mizaram farsi nadare)
10:30 AM | Anonymous Anonymous |  
دلي دارم وحسرت درناها(درادامه جناب گلادياتور)
مينا جان معركه بود.
من عاشق شعر ها و جملات كوتاهم.چون با خودت مي توني هزار جور معني براش بچيني و هزار جور جمله در ابتدا انتها و يا وسطش اضافه كني.
در مورد كامنتت هم باجملت موافقم.در حقيقت جمله تو نصفه سمت راسته عكسه كه در عكس نيافتاده.چون بعد از تلاش جانكاه براي بالارفتن مي افتي تو ي سراشيبي و بر مي گردي به همون سطح قبلي. يعني مرگ
12:01 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام خوبی؟؟؟
واقعا پرواز چه لذتي داره
من يه مدت تو خواب ميديدم كه پرواز ميكنم اما الان خيلي وقت ديگه نميبينم
موفق باشي
سر بزن آپ شد
***
فیلم لحظه انفجار در اهواز
معرفی سایتها و نرم افزارهای فیلتر شکن
جدیدترین کلیپهای موبایل
و ...
silverboy2020.blogfa.com
5:17 AM | Anonymous Anonymous |  
اینبار حقیقتا نظری ندارم که بگم فقط اذعان میکنم مثل همیشه عالی بود و خوشحالم که نسبت به گذشته خیلی فعالتر شدی اینهم احتمالا به علت رها شدنته...
سبز باشی
2:09 PM | Anonymous Anonymous |  
میشه بیهوده نپوسید
میشه ( آسمو نو ) بوسید
3:15 PM | Anonymous Anonymous |  
مينای عزيزم سلام...می تونم دستاتو بگيرم؟...آخه هيچ وقت طعم رهايی رو نچشيدم!
3:19 PM | Anonymous Anonymous |  
مينای عزيزم سلام...می تونم دستاتو بگيرم؟...آخه هيچ وقت طعم رهايی رو نچشيدم!
10:17 PM | Anonymous Anonymous |  
نبسته ام به کس دل
نبسته کس به من دل
چو تخته موج پاره
رها
رها
رها من...
10:25 PM | Anonymous Anonymous |  
چو تخته پاره بر موج(تصحیح)
1:27 PM | Anonymous Anonymous |  
دشوار است "ري را"!
هرچه بيشتر به رهايي بينديشي
گهواره جهان كوچكتر ازآني مي شود كه نمي دانم چي...
راه گريزي نيست,تنها دلواپس غريزه لبخندم
سادگي را من از همين غرايز عادي آموخته ام
8:09 PM | Anonymous Anonymous |  
هر چی بنویسم سخت تر میشه اما با هر رهایی انسان خود به قفس می افتد نه ؟؟؟ قبول ندارین من ثابت می کنم .. اما متن قشنگی بود تصویر جالبی خلق شد
9:15 PM | Anonymous Anonymous |  
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است، سرشار از عشق های نهان، در این سکوت حقیقتی نهفته است. حقیقت من ، حقیقت تو.
گاهی رها کردن بهتر از نگهداشتنه. و این خوبه.
8:45 PM | Anonymous Anonymous |  
از اینکه به یاس سر زدی یه دنیا خوشحال شدم. خیلی خوشحال تر میشم اگر بازم بیای.
8:47 PM | Anonymous Anonymous |  
سعادتمند باش و رها.رها از همه ی بدی ها. و بسته به سرچشمه ی خوبی ها.
1:36 AM | Anonymous Anonymous |  
گناه من تنها اين است كه در زمانی نامناسب در جای نامناسبی هستم."هستم"و ای كاش نبودم،كه بودنم طوق لعنتی است برگردنم.سال ها تنهايی،صد سال تنهايی و باز تنهايی،و دوره می‌كنم شب را و روز را و هیچ را.چشمان تار گريه گرفته‌ام ديگر به اميد هيچ ناجی‌ی نيست كه ناجيان خود در قعر گور شيون سر داده‌اند.دلم به حال خودم می‌سوزد و به حال انسان می‌سوزد كه چه مضطربانه چنگ به هر اميدی می‌زند تا روز واقعه را عقب بياندازد.عده‌ای روی پاهای‌شان ايستاده‌اند و عده‌ای روی سرشان و دل خوش به اينكه به جايی تكيه دارند،غافل از اينكه از اول هم تكيه گاهی وجود نداشت نه درآسمان نه درزمين.دلم به حال خودم می‌سوزد و می‌ترسم كه با سر انگشت حقيقت برحباب كاذب زندگی‌ام تلنگری بزنم. وحشت بيرون چه دهشتناك است.درماندگی،و گریه،چرا گريه امانم نمی‌دهد،چرا من دلم تنگ است،چرا غم‌ام به سان دلهره و اضطراب در هوا به خواب رفته است.وقتی تنهاتر می‌شوم و تنهایی هم مرا رها می‌كند ديگر تحمل كشيدن بار زندگی برايم نمی‌ماند؛دلم می‌خواهد جان‌ام را بگذارم و بروم،و بخندم به همه‌ی كسانی كه در سراب اميدهای خود ساخته‌شان می‌لولند،بخندم به همه‌ی آرمان‌هایی كه انسان را خدا كرده‌اند و به همه ‌ی خدايانی كه كمتر از انسان‌اند.
آه چقدر دلم می‌خواهد كه جانم را بگذارم و بروم.
1:42 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام ...خوشحالم از آشنایی با نوشته های شما ...رهایی ...چقدر فکر رکدن درباره اش وقتی این موسیقی را می شنوم عجیب می شود ...باید بیشتر فکر کنم!
2:01 AM | Anonymous Anonymous |  
تلخ همچون رویای شیرین آزادی
10:18 AM | Anonymous Anonymous |  
مينا عزيز جالب بود كامنتت.مثل هميشه.
5:38 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام .. ببخشید من اون بالا قبلا نظر دادم اما اومدم بگم به خدا من آپ هستم اما باید از کلید کنترل و اف 5 استفاده کنین .. اینم از مشکلات پرشین بلاگه دیگه
5:40 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام .. ببخشید من اون بالا قبلا نظر دادم اما اومدم بگم به خدا من آپ هستم اما باید از کلید کنترل و اف 5 استفاده کنین .. اینم از مشکلات پرشین بلاگه دیگه
5:42 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام .. ببخشید من اون بالا قبلا نظر دادم اما اومدم بگم به خدا من آپ هستم اما باید از کلید کنترل و اف 5 استفاده کنین .. اینم از مشکلات پرشین بلاگه دیگه
3:12 AM | Anonymous Anonymous |  
پَس كي آپديت ميكني؟!
2:13 AM | Anonymous Anonymous |  
پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها. و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.
7:15 PM | Anonymous Anonymous |  
»ن سلام مزرییسی
9:14 AM | Anonymous Anonymous |  
وبلاگتو خوندم، موفق باشی

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger