» يادداشت‌قبلي: انتظارمن متولد شدمکاشانبا من سخن بگوآواز عاشقانهسکوت و خاموشینقش‌هامرزهاافکار پراکندهکاش 
» صفحه‌ي اصلي

Wednesday, December 14, 2005 | 6:59 PM
پنهانت میکنم...
من تورا لای انگشتان دستم پنهان میکنم
مثل یک گنجشک کوچک
صدای قلب تو در کف دستان من
و خطوط نبض من به فاصله یک پر از تو...
.
من تو را پشت وسوسه های سکوتم پنهان میکنم
جایی در لابه لای پرده های آبی آواز
در تودرتوی صدایی که نغمه ها را در وسوسه سکوت اسیر کرده است...
.
من تو را پشت رنگهای نقاش پنهان میکنم
و حضوربیرحم این همه رنگ در تابلوی نقاش را
بر تابلوی بیرنگ قلبم تعبیری نو میسازم
.
من تو را پشت خطوط نگاهم پنهان میکنم
میدانی...
پشت خطوط نگاه
که هماره بین ترس و تردید بسته میمانند
.
تو پشت نگاه من نقش میبندی
ومن بدون نگاه نظاره گر لحظات میشوم....

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
7:47 PM | Anonymous Anonymous |  
...
این سه تا نقطه منم.. چرا نشناختی منو.. لا به لای انگشتات وسوسه ی پوچ فرارو با خودم یدک می کشم.. اثر انگشتتو بزن رو هویت نامعلومم.. رنگ های بومت موندگارم می کنند..
9:02 PM | Anonymous Anonymous |  
مينای عزيزم سلام...و چه زيبا تمام زيبايی ها رو پشت نگاهت حک می کنی...راستی عزيزم منو ببخش اگه رو نقطه ای دست گذاشتم که بهش حساسيت داری...اون يه شوخی ساده بود...در هر صورت ازت يه دنيا معذرت می خوام...
6:53 PM | Anonymous Anonymous |  
جالب بود.چیزی به ذهنم نمی رسه.من معمولا پنهان کردنم خیلی ضعیفه.همه چیزو می زنم تو دیوار.جلو چشمم.بازم ...بیخیال
10:44 PM | Anonymous Anonymous |  
وقتی یه چیز خیلی بزرگ شد,دیگه نمیشه پنهونش کرد نه؟!
10:01 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام.فقط ازت درخواست میکنم به وبلاگ من یه لحظه بیائی وو ببینی .شاید با هم دوست شدیم.
10:02 PM | Anonymous Anonymous |  
salam.be webloge man ham biya
6:53 AM | Anonymous Anonymous |  
دنیایم به وسعت نگاهی نگران است.
 
گِله نخواهی کرد؟؟!!!
5:48 PM | Anonymous Anonymous |  
زیبا نوشتی ...
3:12 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
شعر شاملويي كه واسه جوجه تيغي نوشته بودي خيلي جالب بود.من اون شعر رو خيلي دوست دارم(مثل خيلي شعرهاي ديگه شاملو)
6:28 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
این قسمتش رو بارها خوندم
زیبا مینویسی
من تو را پشت خطوط نگاهم پنهان میکنم
میدانی...
پشت خطوط نگاه
که هماره بین ترس و تردید بسته میمانند
8:00 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
حالا يه چيزي بگم از خنده روده بر شويد.من اون شعر فروغ رو كه شما براي جوجه تيغي نوشته بوديد اخرين بار 8 سال پيش خونده بودم و چون برام جالب بود يه جورايي توي حافظه فكستني ما نشسته بود.همين جور كه مي دوني اين شعر و چند تا از شعر هاي ديگه فروغ(مخصوصا دفتر شعرهاي آخرش)يه جورايي تو سبك شعر سفيد شاملو چرخ ميزنه.حالا حالبه كه ديشب من داشتم شعرهاي فروغ رو مي حوندم يه هو اين شعر رو كه ديدم برق از سرم پريد كه عجب اين حافظه ضعيف آبرويي برده از ما.اومدم وصل شم به اينترنت كه تا كسي نفهميده خودم اصلاحش كنم كه هر كاري كردم نتونستم كه نتونستم.انگار قرار بود ما بور شيم كه شديم.
ممنون كه نوشته هاي منو مي خوني
من اين شعري رو كه برام نوشتي يا نديدم يا يادم نمي ياد مال كيه.تا سوتي ندادم راهنمايي كنيد لطفا
1:12 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام
شعرتون زيبا بود و ممنون
7:00 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام وبلاگت خيلي قشنگه همينتور مطالبت به وبلاگ منم بيا خوشحال ميشم
12:37 AM | Anonymous Anonymous |  
چرا كامنت شب يلدا من نيست!
3:05 PM | Anonymous Anonymous |  
to ra baraye dashtane chenin ghalame shivae misetayam.neveshtehaye zolalat ke talangori be khastegani zendegi alood choon khodam ast be faale nik migiram.yek jore shadi mikhaham ba kami eshgh!koja peidash konam?? shad zi mehra afzoon

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger