» يادداشت‌قبلي: بازگشت...پایانپاسخخاکت میکنمآری انسان...بیهودهرهاشکپنهانت میکنم...انتظار 
» صفحه‌ي اصلي

Tuesday, September 19, 2006 | 11:57 PM
وقت من
ثانیه شمار ساعتم از منطق علمی خودش خارج شده...با خیال راحت تو صفحه ساعتم میچرخه! هر دفعه یک عدد...
الان ساعت به وقت من ده و بیست دقیقه و یازده و ده صدم ثانیه هست ...
چند ثانیه دیگه به جبر بعدی میرسم.

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
1:05 AM | Anonymous Anonymous |  
وقتی آنها را با کسی قسمت کردی که نه قدر، قسمت باشد و نه قسمت تقدیر
10:17 PM | Anonymous Anonymous |  
مشکلات طولانی مدت...
درمانهای موقتی . . .
و در هر حال میتوانیم وانمود کنیم که خوشبختیم ...
با تمام بی عدالتیهای تقدیر...
4:57 AM | Anonymous Anonymous |  
چرا نمينويسي پس؟!
.
.
.
.
.
.
.
............... !!!
7:36 PM | Anonymous Anonymous |  
روزهای من که یکی یکی ، تند و تند و تند ، پشت سر هم کنتور میندازن !
مینا خیلی دلم واست تنگ شده ... خوب باشی ها . (بوس)
2:11 PM | Anonymous Anonymous |  
سلامممممممم
ببخشید ما هیچ چ ینفهمیدیم.
1:13 PM | Anonymous Anonymous |  
هاله ی ماه را نقره ای و روز را طلایی و شب را سپید ِ سپید ِ سپید می بینم !
اما ، دیدن ِ هاله ی انسانها عذابم می دهد ! شفافیتت را قدر بدان !
1:14 PM | Anonymous Anonymous |  
راستی نبینم گربه ملوسه مینای خوشگل ما رو چنگ بندازه ها (چشمک) .
10:30 AM | Anonymous Anonymous |  
آموزش زبان

http://www.salamzaban.com
3:39 AM | Anonymous Anonymous |  
ببینم این سایت قبلی تو نیست؟

http://leilalez.blogspot.com/

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger