» يادداشت‌قبلي: پاسخخاکت میکنمآری انسان...بیهودهرهاشکپنهانت میکنم...انتظارمن متولد شدمکاشان 
» صفحه‌ي اصلي

Thursday, March 02, 2006 | 12:50 AM
پایان
این وبلاگ از این تاریخ بسته اعلام میشود!!!

براي دوستتان بفرستيد.


به خاطر بسپار (?)

All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

 
1:47 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام...مدتی میشه که ساکتی(لااقل من صداتو نمیشنوم)...البته از صاحب سکوت انتظار میره که ساکت باشه...اما بودن و سکوت معنادار کردن همواره بهتر از نبودن(حتی پر سر و صدا) است... به امید آنکه "سکوت" بماند
1:56 AM | Anonymous Anonymous |  
اگر سکوت سرشار از ناگفته هاست، پس پایان سکوت یعنی پایان ناگفته ها!!!چرا هنوز خیلی چیزها را نه من میدانم، نه تو و نه هیچکس دیگر؟!
9:32 AM | Anonymous Anonymous |  
شوخی نکن که اصلن حوصله ندارما!!!!!!!!!
حالا سر فرصت به به حسابت می رسم!!(عجب تهدیدی!)
2:51 PM | Anonymous Anonymous |  
kooja mikhay beri mader ?
12:22 PM | Anonymous Anonymous |  
مينای عزيزم سلام...مينا يه لحظه شوکه شدم...کاش ميتونستی با خيلی چيزا کنار بيای و بمونی...نمی دونم چی بايد بگم اما...
8:28 PM | Anonymous Anonymous |  
nero beman inak chakavakan paez to ra mikhannand
chera ke sokooteshan haman raftan o raftaneshan haman zakhmineye ranj hezaran sal nagoftan
naro beman o bego
12:07 PM | Anonymous Anonymous |  
شايد بازم بياي
من اومدم ولي دير
نميدونم منو يادت مياد يا نه
دير كردم
دير
هيچ وقت دير نرسي .......
3:03 PM | Anonymous Anonymous |  
سلام . هر وقت می اومدم اینجا به خودم می گفتم اومدم سکوت یک نفر رو بشکنم . خیلی معذب بودم . الان هم شما کار منو راحت کردین . سال نو رو بهتون تبریک می گم و همیشه سالم و سربلند باشید
9:46 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام
اميدوارم كه مزاحم سكوت شما نشده باشم
ولي تو همه اين مدت سعي كردم من هم سكوت كنم
با اينكه آدمه ساكتي نيستم
ولي سكوت واقعا خيلي وقت ها دواي همه دردهاست
4:21 PM | Anonymous Anonymous |  
خداوند نعمت بزرگی به ما آدما داده...اونم اینه که از شنیدن سکوت عاجزیم...و به همین خاطره که همه ی ما سرخوش و شادیم...
امیدوارم تو این سکوت دهشتناک رو نشنیده باشی...مینا دلم واست تنگ شده.
4:24 PM | Anonymous Anonymous |  
خداوند نعمت بزرگی به ما آدما داده...اونم اینه که از شنیدن سکوت عاجزیم...و به همین خاطره که همه ی ما سرخوش و شادیم...
امیدوارم تو این سکوت دهشتناک رو نشنیده باشی...مینا دلم واست تنگ شده.
11:29 AM | Anonymous Anonymous |  
سلام..نمي خوايين برگردين مينا خانم
7:13 PM | Anonymous Anonymous |  
مه من بيا كه با تو سخني دراز دارم

مه من بيا كه عمري به تو من نياز دارم


تو بيا زشبنم گل بروم وضو بگيرم


به تو قبله گاه عشقم هوس نماز دارم


به من هرچه ناز داري بكن اي غزال وحشي


كه منم زر جواني به خريد ناز دارم


بوصال روي ماهت همه صف به صف نشستند


همه عاشق تو هستند ومن امتياز دارم


شعر:فرياد

سلام دوست عزیز
وبلاگ نازی دارید
که با تلاش شما بهتر هم خواهد شد
واقعا لذت بردم
موفق باشید
آرزومند آرزوهایتان
یاحق
8:41 AM | Anonymous Anonymous |  
مينا دلم براي سكوتت تنگ شده .... برگرد... دوباره برگرد.... .

» در صورت امکان، فارسي بنويسيد... ممنون!

نام:    

وبلاگ:

   

معرفى نويسنده

سكوت


پر پرواز ندارم اما دلي دارم و حسرت درناها، و به هنگامي که مرغان مهاجر در درياچه ماهتاب پارو ميکشند خوشا رها کردن و رفتن! خوابي ديگر به مردابي ديگر.....
يادداشت‌هاي اخير
بايگاني سكوت
ديگر دوستان
!Blogroll Me
جستجو


ابزار وبلاگ

 
© Copy Right By Sukoot - All rights reserved | Designed By Gladiator | Powerd by Blogger